Reklamácie Reklamácia tovaru - ako postupovať? Reklamačné konanie sa spravuje všeobecnými obchodnými podmienkami predávajúceho, ktoré sú verejne dostupné na našej stránke www.ewalds.sk, v časti "Všeobecné obchodné podmienky". Ak chcete tovar reklamovať pošlite nám vyplnený elektronický reklamačný formulár, na vyplnenie ktorého budete potrebovať email, ktorý ste zadávali pri vytvorení Vašej objednávky a číslo faktúry, ktoré nájdete vo Vašej emailovej schránke. V prípade, ak neviete nájsť číslo faktúry kontaktujte nás mailom na reklamacie@ewalds.sk alebo nás kontaktujte na tel. číslo 031/780 75 68. Po odoslaní elektronického reklamačného formulára Vám príde spätný potvrdzujúci email s číslom Vašej reklamácie. Reklamovať môžete tovar aj tak, že vyplníte vzorový reklamačný formulár (tu), ktorý vytlačte, vyplňte (podľa zadania) a zašlite nám ho poštou na adresu EWALDS s.r.o., Matuškovská cesta 1413/17, 92401 Galanta, alebo mailom na reklamacie@ewalds.sk. Po odoslaní reklamačného formuláru je potrebné, aby ste sa spravovali našimi pokynmi a poskytli nám potrebnú súčinnosť. Ak je pre posúdenie reklamácie potrebné, aby ste nám tovar zaslali späť, pošlite nám reklamovaný tovar na adresu - EWALDS s.r.o., Matuškovská cesta 1413/17, 92401 Galanta. Ak po otvorení Vašej zásielky zistíte, že bol obsah zásielky počas prepravy poškodený, bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia zásielky, nás kontaktujte, zašlite nám reklamačný formulár alebo e-mail na adresu reklamacie@ewalds.sk s detailmi poškodenej zásielky (v rozsahu aspoň 3 ks fotografie, a to balenie, výplň a poškodený tovar), inak sa na Vašu reklamáciu nebude prihliadať. Spôsob vybavenie reklamácie (voľba z vád tovaru) je vždy závislý na konkrétnom druhu dodaného tovaru, a výber kupujúceho nemôže byť pre predávajúceho neprimerane finančne zaťažujúci, oproti inej voľbe (najmä ak je možná oprava veci, nie je možno žiadať výmenu veci, a pod.). Pri výbere spôsobu odstránenia vady sa vždy zohľadní najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady. Odo dňa začatia reklamačného konania až do jeho ukončenia, sa riaďte pokynmi predávajúceho, aby bolo možné reklamačné konanie ukončiť čo najskôr. V prípade, ak počas reklamačného konania, nebudete poskytovať potrebnú súčinnosť, nemôžeme Vám zaručiť, že reklamačné konanie, bude ukončené v zákonných lehotách. Pre zistenie stavu vašej reklamácie nás kontaktujte na čísle 031/780 75 68.