Naše stránky využívajú cookies. Ďalším prezeraním súhlasíte s ich využívaním. Viac tu

Reklamácie

Reklamácie a vrátenie tovaru ako postupovať?

Ak máte akúkoľvek reklamáciu alebo máte záujem o vrátenie tovaru tak nám prosím pošlite vyplnený reklamačný formulár na adresu reklamacie@ewalds.sk , ktorý si môžete stiahnuť tu

V prípade vrátenia tovaru ( z dôvodu že sa vám nepáči alebo výmeny za iný tovar ) nám prosím pošlite tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu Matúškovská 1413/17 , Galanta ,92401

V prípade reklamácie poškodeného tovaru, ktorý vám bol doručený prepravnou spoločnosťou ( aktuálne DPD Slovensko ) nám prosím do 24hodín od doručenia pošlite:

  1. fotku bieleho prepravného štítku (etikety ), ktorý obsahuje číslo zásielky, odosielateľa ( naše údaje ) a príjemcu ( vaše údaje )
  2. fotku červených alebo červeno-bielych nálepiek s názvom 1. "Fragile" s logom pohára a 2. nálepky s názvom " Neklopiť " s logom dvoch smerových šípok, ktoré upozorňujú na to aby sa balík neotáčal.
  3. fotku poškodenej obalovej krabice v prípade ak bola poškodená.
  4. fotku otvorenej krabice s tovarom tak aby bolo vidieť obalový materiál.
  5. fotku poškodeného tovaru / tovarov

na email reklamacie@ewalds.sk spolu s reklamačným formulárom do 24 hodín od prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti. V prípade ak nebude reklamácie nahlásená do 24 hodín nebude reklamácia uznaná !

V prípade ak došlo k inej reklamácií ako napr. nebol dodaný objednaný počet kusov alebo došlo k zámene tovaru alebo inej reklamácií tak nie je potrebné posielať fotky.

V prípade vrátenia tovaru z dôvodu že sa vám nepáči alebo iného dôvodu,prepravné náklady hradí odosielateľ ( kupujúci )

Pre zistenie stavu vašej reklamácie nás kontaktujte na čísle 031 / 780 75 68 zvoľte 4. možnosť 

Nezmeškajte akcie & zľavy