Naše stránky využívajú cookies. Ďalším prezeraním súhlasíte s ich využívaním. Viac tu

Reklamácie

5. Reklamácie a vrátenie tovaru ako postupovať?

5.1 Ak máte akúkoľvek reklamáciu alebo máte záujem o vrátenie tovaru (nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu máte do 14 dní odo dňa doručeia tovaru) tak nám prosím pošlite vyplnený reklamačný formulár na adresu reklamacie@ewalds.sk , ktorý si môžete stiahnuť tu

5.2 V prípade vrátenia tovaru do 14 dní odo dňa doručenia tovaru  (z dôvodu že sa vám nepáči, nevyhovuje Vám alebo výmeny za iný tovar ) nám prosím pošlite tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu Ewalds s.r.o. Matúškovská cesta 1413/17 , Galanta ,92401. V tomto prípade prepravné náklady hradí odosielateľ (kupujúci).

5.3 V prípade reklamácie poškodeného tovaru, ktorý vám bol doručený prepravnou spoločnosťou (aktuálne DPD Slovensko) nám prosím čo najskôr do 24hodín od doručenia pošlite:

  1. fotku poškodeného tovaru / tovarov
  2. fotku hlavnej obalovej krabice - balíka, v ktorom bola zabalená objednávka
  3. fotku otvorenej krabice s tovarom tak aby bolo vidieť obalový materiál (bublinkovú fóliu)
  4. fotku červenej nálepky s názvom "Fragile" s logom pohára, ktorá upozorňuje prapravcu, že v balíku sa nachádza krehký, rozbitný tovar
  5. fotku bieleho prepravného štítku (etikety) nalepeného na balíku , ktorý obsahuje číslo zásielky, odosielateľa (naše údaje) a príjemcu (Vaše údaje) v prípade ak Vám od nás prišlo naraz viac balíkov

na email reklamacie@ewalds.sk spolu s reklamačným formulárom do 24 hodín od prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti. V prípade ak nebude reklamácie nahlásená do 24 hodín nebude reklamácia uznaná !

Následne Vás náš pracovník reklamačného oddelenia bude kontaktovať ohľadom vyriešenia reklamácie. Poškodený tovar nám prosím neposielajte bez predchádzajúcej komunikácie, nakoľko vieme zabezpečiť (na naše náklady) vyžiadanú prepravu poškodeného tovaru alebo výmenu poškodeného (reklamovaného) tovaru za dobrý kus.

5.4 V prípade ak došlo k inej reklamácií ako napr. nebol dodaný objednaný počet kusov alebo došlo k zámene tovaru alebo inej reklamácií tak nie je potrebné posielať všetky fotky z bodu 5.3., stačí fotka tovaru.

5.5 Pre zistenie stavu vašej reklamácie nás kontaktujte na čísle 031 / 780 75 68 zvoľte 4. možnosť 

Nezmeškajte akcie & zľavy