Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY – EWALDS, s.r.o. prevádzkovateľ internetového obchodu www.ewalds.sk

IČO: 47792671

IČ DPH: SK2024113641

so sídlom: 92401 Galanta, Matuškovská 1413/17

Oddiel: Sro, Vložka číslo:  34507/T

Bankové spojenie : IBAN: SK1602 0000 0000 38024 19253

Adresa pre doručovanie a na odstúpenie od zmluvy, adresa na uplatnenie reklamácie, príp. podania sťažnosti alebo iného podnetu: 

EWALDS s.r.o., 92401 Galanta, Matuškovská 1413/17

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou EWALDS, s.r.o., so sídlom 92401 Galanta, Matuškovská 1413/17 (ďalej len "prevádzkovateľ" alebo "predávajúci") uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.ewalds.sk

1.2 VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom serveru www.ewalds.sk medzi predávajúcim a kupujúcim.

1.3 V prípade uzatvorenia spotrebiteľskej zmluvy v zmysle ustanovenia § 52 a nasl. Občianskeho zákonníka, uzavretej pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku, sa zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim riadi predovšetkým v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Občianskeho zákonníka a zák. č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

1.4 Kupujúcim (objednávateľom) sa rozumie v systéme zaregistrovaná osoba, ktorá odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom obchodu www.ewalds.sk, a ktorej kúpený tovar alebo vecné plnenia neslúžia na výkon zamestnania, povolania alebo ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

1.5 Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky elektronického obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho, obsahujúci údaje o kupujúcom (meno a priezvisko, úplná presná adresa, e-mail, telefónne číslo), predmet plnenia – názov tovaru, množstvo a jeho cena, miesto dodania. V prípade, že tovar bude preberať iná osoba než kupujúci, je žiadúce zaslať identifikačné údaje tejto osoby. Objednávky prijímame aj e-mailom na adresu eshop@ewalds.sk kde tiež uvádzajte všetky vyššie uvedené náležitosti.

2. Ceny 

2.1 Nakoľko sme aj veľkoobchod tak poskytujeme aj veľkoobchodné ceny po splnení týchto podmienok :

a) Veľkoobchodné ceny môžu získať len živnostníci , firmy ktoré náš tovar predávajú konečnému zákazníkovi.(Kvetinárstva,darčekové predajne,cateringové služby atď. )

b) Podmienkou pre získanie veľkoobchodných cien je prvý nákup nad 250€ bez DPH vo veľkoobchodných cenách a ročný obrat 2000€ bez DPH

c) Postup na získanie veľkoobchodných cien:

  1. Registrácia ( po registrácií firmy sú ceny maloobchodné , ceny zmeníme až po schválení )
  2. Pošlite nám email na eshop@ewalds.sk  s popisom spôsobu predaja nášho tovaru ( kvetinárstvo , darčeková predajna e-shop atď.)
  3. Po obdržaní e-mailu vás budeme informovať o zmene cien na veľkoobchodné.
  4. Veľkoobchodné ceny sú viditeľné až po prihlásení do e-shopu
  5. Ako je hore uvedené 1. nákup musí byť v hodnote 250€ bez DPH inak bude objednávka zrušená alebo budú ceny po dohode zmenené na maloobchodné.

2.2.Uvedené ceny bez prihlásenia do eshopu sú pre konečného zákazníka ( maloobchodné )

2.3 Uvedené ceny sú v e-shope s DPH a taktiež aj bez DPH

2.4 Ceny poštovného sú uvedené v bode 3 týchto OP.

2.5 Spoločnosť EWALDS, s.r.o. môže kedykoľvek zmeniť ceny uverejnené na www.ewalds.sk. Cena produktov je platná v takej podobe, ako je v čase vytvorenia objednávky uvedená na web stránke.

3. Preprava a dodacia lehota 

3.1 Prepravu tovaru zaisťujeme kuriérskou spoločnosťou DPD ( Direct parcel distribution )

  • Doba doručenia na Slovensku je 1 pracovný deň odo dňa odoslania objednávky. Objednávky vybavujeme do 2 pracovných dní.
  • 1. SMS avizácia v deň odoslania objednávky odosielateľom, kde je možnosť zmeniť deň doručenia.
  • 2. SMS avizácia v deň doručenia zásielky s kontaktom na kuriéra s možnosťou dohody času alebo adresy doručenia.

3.2 Cena dopravy na dobierku na Slovensku:

a) pri objednávke nad 200€ s DPH doručenie zdarma
b) pri objednávke do 200€ s DPH  doručenie + dobierka 5€ s DPH

3.3 Cena dopravy pre Českú republiku, Maďarsko:

a) pri objednávke do 200€ bez DPH je cena za prepravu 10€ bez DPH

b) pri objednávke nad 200€ bez DPH je doručenie zdarma

c) dodacia lehota je približne 4 pracovné dni odo dňa objednávky. 

3.4 Všetky tovary v e-shope www.ewalds.sk sú skladom , v prípade ak je objednané množstvo tovaru väčšie ako zásoba skladom , budeme zákazníka informovať telefonicky alebo e-mailom.

3.5 Štandardná dodacia lehota je 3 pracovné dni, v prípade omeškania prepravnej spoločnosti nevieme garantovať presný čas dodania.

3.6 Tovar dodávame na celom území Slovenskej a Českej republiky, Maďarska , v prípade inej krajiny vám pošleme cenu prepravy na vyžiadanie.

3.7 Nadrozmerný tovar

v prípade tovaru z kategórie chesterfield sedačky alebo nábytok budeme účtovať prepravu individuálne. 

4. Možnosť platby za tovar

4.1 V prípade osobného odberu je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

4.2 Platba na Slovensku:

  • V prípade doručenia objednávky na adresu je možné platiť na dobierku kuriérovi v hotovosti alebo plat. kartou.

4.3 Platba v Českej Republike, Maďarsku, Rakúsku:

  • Platba je možná len na účet vopred, kde vám pošleme faktúru na úhradu a po úhrade tovar pošleme na vami zvolenú adresu.

5. Reklamácie a vrátenie tovaru ako postupovať?

5.1 Ak máte akúkoľvek reklamáciu alebo máte záujem o vrátenie tovaru tak nám prosím pošlite vyplnený reklamačný formulár na adresu reklamacie@ewalds.sk , ktorý si môžete stiahnuť tu

5.2 V prípade vrátenia tovaru ( z dôvodu že sa vám nepáči alebo výmeny za iný tovar ) nám prosím pošlite tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu Matúškovská 1413/17 , Galanta ,92401

5.3 V prípade reklamácie poškodeného tovaru, ktorý vám bol doručený prepravnou spoločnosťou ( aktuálne DPD Slovensko ) nám prosím do 24hodín od doručenia pošlite:

  1. fotku bieleho prepravného štítku (etikety ), ktorý obsahuje číslo zásielky, odosielateľa ( naše údaje ) a príjemcu ( vaše údaje )
  2. fotku červených alebo červeno-bielych nálepiek s názvom 1. "Fragile" s logom pohára a 2. nálepky s názvom " Neklopiť " s logom dvoch smerových šípok, ktoré upozorňujú na to aby sa balík neotáčal.
  3. fotku poškodenej obalovej krabice v prípade ak bola poškodená.
  4. fotku otvorenej krabice s tovarom tak aby bolo vidieť obalový materiál.
  5. fotku poškodeného tovaru / tovarov

na email reklamacie@ewalds.sk spolu s reklamačným formulárom do 24 hodín od prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti. V prípade ak nebude reklamácie nahlásená do 24 hodín nebude reklamácia uznaná !

5.4 V prípade ak došlo k inej reklamácií ako napr. nebol dodaný objednaný počet kusov alebo došlo k zámene tovaru alebo inej reklamácií tak nie je potrebné posielať fotky z bodu 5.3.

5.5 V prípade vrátenia tovaru z dôvodu že sa vám nepáči alebo iného dôvodu uvedeného v bode 5.2  tak prepravné náklady hradí odosielateľ ( kupujúci )

5.6 Pre zistenie stavu vašej reklamácie nás kontaktujte na čísle 031 / 780 75 68 zvoľte 4. možnosť 

6. Zrušenie objednávky

6.1 Storno objednávky alebo časti objednávky zo strany kupujúceho

a) Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu telefonicky na čísle 031 /780 75 68 , zvoľte 2. možnosť alebo e-mailom na adresu eshop@ewalds.sk a to najneskôr do 2 hodín od vytvorenia objednávky.

b) Všetky objednávky cez e-shop sú považované za záväzné po prijatí e-mailového potvrdenia objednávky na uvedený e-mail zákazníka.

6.2 Storno objednávky alebo časti objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

a) V prípade 1. nákupu novej registrovanej Firmy, ktorej podmienka prvého nákupu je minimálna hodnota objednávky nad 250€ bez DPH vo veľkoobchodných cenách , je menšia ako 250€ bez DPH bude objednávka stornovaná alebo po dohode budú ceny zmenené na veľkoobchodné viac o cenách v 2. bode 

b) v prípade objednávky na dobierku, ktorú nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.)

c) tovar sa už vypredal alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. 

7. Zodpovednosť za chyby na stránke www.ewalds.sk

7.1 Spoločnosť EWALDS, s.r.o. upozorňuje, že informácie uvedené na www.ewalds.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

7.2 Spoločnosť EWALDS, s.r.o. nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z jej vlastných alebo odkazovaných webových stránok viac tu 

7.3 V prípade technický problémov v našom e-shope nás kontaktujte na adrese eshop@ewalds.sk alebo na tel. čísle 031 /780 75 68 , zvoľte 2. možnosť